Jus Qalbi Al Ehsan di MAHA 2016

Assalamualaikum & Hello.
Hai korang. Rasanya semua dah tahu kan bermula 1 Disember hingga ke 11 Disember ini akan diadakan Pameran Antarabangsa Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Malaysia atau lebih dikenali sebagai MAHA. Memang boleh dikatakan Pameran MAHA ni antara program yang saban tahun diadakan. Sama seperti tahun sebelum ni, Pameran MAHA akan diadakan di MAEPS Serdang. Ada yang nak berkunjung ke sana nanti? Alang alang dah cuti sekolah ni kan, boleh lah bawa keluarga berkunjung ke MAHA. Ha kalau korang berpeluang ke Pameran MAHA nanti jangan lepaskan peluang tau untuk berkunjung ke Booth Jus Qalbi Al Ehsan di Hall C (D18). Ha nak tahu dengan lebih lanjut tentang Jus Qalbi Al Ehsan ni, jom baca dekat bawah 😃
Jus Qalbi Al Ehsan
Jus Qalbi ni sangatlah sesuai untuk yang mempunyai penyakit kolestrol yang tinggi. Kalau tak tinggi sangat pun rasanya elok jugak untuk amalkan ni Jus Qalbi ni hah. Baik kita merawat sebelum jadi lebih teruk kan. Maklumlah kita ni selalunya bila dah teruk baru nak cari penawar. Bila mana tak kawal pemakanan harian kita, sebab itu lah terjadinya kolestrol tinggi dalam badan. Fuh, minta jauh lah kita daripada dapat penyakit macam ni. Tambah pula, dari penyakit kolestrol ini lah akan menyebabkan kita dapat strok, penyakit jantung dan macam macam lagi lah. 

Jus Qalbi Al Ehsan
Macam mana nak tahu kandungan kolestrol kita tinggi dalam badan? Boleh tengok dekat bawah ni okeh. Kalau ada tanda tanda ni, lepas ni kena tukar gaya pemakanan harian dan amalkan Jus Qalbi Al Ehsan ni hah. In sha Allah boleh membantu kita mengawal kolesrol. 
✌ Sering berasa kebas kebas pada kaki.
✌ Mudah letih, cepat penat dan mengantuk.
✌ Sering berasa sakit kepala.
✌ Kaki membengkak akibat pembuluh darah semakin sempit. 
✌ Senak dada sebelah kiri apabila pembuluh darah semakin pada bahagian jantung mula tersumbat.
✌ Timbul bintik bintik putih (biji kolestrol) di bawah mata, kawasan muka atau leher. 

Jus Qalbi Al Ehsan
Untuk yang berpeluang untuk mengunjungi Pameran MAHA 2016, Nani ada berita baik untuk korang. Jeng Jeng Jeng. Heheh. Semasa Pameran MAHA ni nanti, korang boleh dapatkan potongan harga untuk Jus Qalbi Al Ehsan ni secara berganda ganda. Bukan sikit tau tapi banyak sangat tawaran harga sehingga RM73. Rugi tau kalau terlepas peluang ni. Bila dah ada offer ni, wajiblah beli kan. Boleh hadiahkan untuk emak dan ayah yang mempunyai masalah kolestrol. 
Macam mana nak gunakan baucar ni? Dekat bawah ni ada baucar yang bernilai RM73, RM53, RM35 dan juga RM15. Apa yang korang perlu buat, cuma tunjukkan gambar baucar dekat bawah ni ketika di Booth Jus Qalbi Al - Ehsan. So korang download siap siap gambar dekat bawah ni dan simpan dalam telefon. Nanti tunjuk aje gambar baucar tu dah korang akan dapat potongan harga yang berganda ganda. Ha best ke idok ni? Heheh. 
Jus Qalbi Al Ehsan

Jus Qalbi Al Ehsan

Jus Qalbi Al Ehsan

Jus Qalbi Al Ehsan
Ingat tau korang, kawal kolestrol baru lah sihat. Hehe. Untuk makluman yang lebih lanjut tentang Jus Qalbi Al Ehsan ni, korang boleh menghubungi atau WhatsApp nombor telefon dekat bawah ni. Nak lagi mudah korang boleh terus follow Instagram dan like Facebook Jus Qalbi Al Ehsan ni. So kalau korang berkesempatan ke Pameran MAHA nanti, jangan lupa tau singgah ke Booth Jus Qalbi Al Ehsan yang terletak di Hall C (D18). 
WhatsApp : 018-373 9021 | 017-730 0366 | 012-646 0421

6 comments:

  1. No worries, i'll berkunjung ke Booth Jus Qalbi Al Ehsan di Hall C (D18)

    ReplyDelete
  2. ramai duk promote jus qalbi ni :)

    ReplyDelete
  3. Jom dapatkan Jus QALBI dengan harga promosi sementara stok masih ada

    ReplyDelete
  4. aah merata org pomot jus qalbi ni..cam tergoda lak nak beli ehehe

    ReplyDelete
  5. nice sharing nani..
    in shaa Allah mmg plan nk p pon.hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page