Juiceee Malaysia di The Gardens Mall

Assalamualaikum & Hello.
Hai korang! Ada tak dekat sini peminat Juiceee Malaysia? Haaa hari ni Nani nak kongsi kan dengan korang minuman terbaru yang telah dikeluarkan oleh Juiceee Malaysia. Untuk pengetahun korang, minuman keluaran Juiceee Malaysia ni sememangnya berkhasiat dan bagus untuk kesihatan sebab menggunakan 100% buah buahan segar. Selain daripada itu, dia orang jugak menggunakan low fat yogurt tau! Kalau yang pernah beli dan menikmati minuman Juiceee Malaysia ni, mesti korang tahu kan macam mana rasa dia. Serius tak menghampakan dan paling penting sedap. Lagi best sebab menggunakan buah buahan segar, memang manis tu datang daripada buah buahan tu aje. Walaupun tanpa tambahan gula, still lagi sedap tau. Jom tengok menu terbaru yang dikeluarkan oleh Juiceee Malaysia. Korang pun wajib jugak cuba lepas ni. Heheh. 
Juiceee Malaysia di The Gardens Mall
Terdapat lebih daripada lima outlets Juiceee Malaysia ni di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor. Anatarnya di IOI City Mall, Amcorp Mall, Wangsa Wall, Pasar Seni dan banyak lah lagi. Nanti korang boleh check it out dekat sosial media dia orang okay! Dan tak lama lagi, Juiceee Malaysia akan membuka outlet terbaru dia orang di Menara Hong Leong, Star City Selayang dan jugak Jonker Walk Melaka. 
Juiceee Malaysia di The Gardens Mall
Antara minuman terbaru yang terdapat di Juiceee Malaysia. Untuk minuman premium yang korang boleh cuba ialah Avocado Dew, Jacko Yello, Dating Avocado dan jugak Durian Galore. Selain daripada minuman premium, terdapat jugak lima jenis minuman lain yang menjadi pilihan orang ramai seperti Minty Poms, Mango Mania, Soursop Liscious, Amazing Spinach dan jugak Beetroot Beats. 
Juiceee Malaysia di The Gardens Mall
Korang boleh tengok sendiri buah buahan yang digunakan untuk setiap miunuman ni. Mango mania dengan Soursop Liscious pun nampak sedaap. Next time Nani nak try pulak yang ni. Heheh. 
Juiceee Malaysia di The Gardens Mall

Juiceee Malaysia di The Gardens Mall
Durian Galore. 
Ini minuman premium terbaru yang terdapat di Juiceee Malaysia. Kalau korang memang peminat durian, wajib untuk cuba yang ni tau. Sedaap dan tak terlalu manis. Nani suka jugak yang ni. First time okay rasa air daripada buah durian. Selalunya orang guna untuk makanan aje, kali ini Juiceee Malaysia datangkan dalam bentuk minuman. Lain daripada yang lain okay! 
Juiceee Malaysia di The Gardens Mall
Durian Galore & Oreo Crush. 
Dua dua sedaap dan dua dua Nani suka. Heheh. Apa yang penting harga untuk secawan Juiceee Malaysia ni murah dan berbaloi. Cumanya buat masa sekarang, untuk minuman premium hanya terdapat di The Gardens Mall, Mid Valley. Untuk outlets lain dia orang akan update nanti. 
Juiceee Malaysia di The Gardens Mall
Menu menu lain yang korang boleh order di Juiceee Malaysia. Banyak sangat menu yang ada, tinggal pilih aje minuman mana yang korang nak try. Semua sedap sebab menggunakan buah buahan segar. 
Juiceee Malaysia di The Gardens Mall
Dah rasa terliur ke tu? Heheh. Lepas ni boleh lah ajak kawan kawan atau pun yang tersayang ke mana mana outlet Juiceee Malaysia okay. Dan jangan lupa jugak untuk follow Facebbok dan Instagram Juiceee Malaysia untuk tahu update terbaru daripada dia orang. Memang dijamin berbaloi dan puas hati sangat dapat minum minuman yang segar macam ni. Nani jarang suka dengan minuman yang versi healthy macam ni tapi yang Juiceee Malaysia memang boleh diterima. Sedaap! Jangan lupa tau korang ke Juiceee Malaysia. 
Facebook : Juiceee Malaysia 
Instagram : Juiceee Malaysia 

14 comments:

  1. Menarik nmpknye air dr buah durian.. Dapnye juice fav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedaap! Nani pun hari tu first time rasa. Next time boleh beli lagi lah :)

      Delete
  2. waduh2... menggodanya semua menu tuh

    yg durian tu rasa mcm cendol durian ke ? hehehehe semua nampak sedap2... campur2 buah2 lg syok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lain sikit daripada cendol. Ini pure dari buah durian + aiskrim. Sedaap kak Dana. Nanti ajak Aiyan try okay! Heheh :)

      Delete
  3. sedapnye... terliuq tengok...semua sedap
    Nak kena p cuba ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedaap ciksu. Boleh try nanti. Dekat Amcorp Mall pun ada cawangan dia orang :)

      Delete
  4. First time dengar pasal Juiceee ni. Nampak sangat kita ni macam katak bawah tempurung 😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah! Nanti bila bila try tau Farah. Serius sedaap :)

      Delete
  5. Kalau jus buah cmni saya suka peris Strawberry

    ReplyDelete
  6. cantik bekas, mesti sedap jugak

    ReplyDelete
  7. adoiiii sedap eh ayaq doyan tu..

    ReplyDelete
  8. Mmg nampak sedap tu.. tertarik juga nak try ni.. best2 :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page