Buffet Ramadhan 2019 | Cosmo Hotel Kuala Lumpur

Assalamualaikum & Hello.
Hai korang! Tinggal lebih kurang dua minggu aje lagi kita bakal menyambut bulan Ramadhan ni, tak sabar betul rasanya. Dah terbayang bayang suasana berbuka puasa ramai ramai lepas tu pergi pulak solat terawikh dekat masjid, memang seronok. Setahun sekali aje kita menyambut Ramadhan, rugi kalau tak manfaatkan betul betul bulan yang paling mulia ni. Macam biasa, bila datangnya bulan Ramadhan, mesti lah banyak tempat tempat yang menawarkan Buffet Ramadhan dengan harga yang berbaloi. Hari ni Nani share dengan korang satu lagi hotel yang menyajikan pelbagai juadah istimewa sepanjang bulan puasa nanti iaitu Cosmo Hotel Kuala Lumpur. Tahun ini Cosmo Hotel menyediakan lebih 50 menu bertemakan Juadah Ramadhan. Untuk korang yang tinggal di sekitar Kuala Lumpur, memang wajibkan masukkan Cosmo Hotel dalam list korang sebagai salah satu tempat untuk berbuka puasa nanti. Jom tengok menu apa yang akan disajikan di Cosmo Hotel sepanjang bulan Ramadhan tahun ini. 
 Lokasi Dorsett Kuala Lumpur
Kalau korang nak tahu Cosmo Hotel Kuala Lumpur merupakan salah satu hotel yang sangat mudah dan senang untuk kita pergi tau. Pada Nani, kedudukan hotel ni sangat strategik sebab berdekatan dengan Stesen LRT Masjid Jamek dan juga Mrt Pasar Seni. Bukan setakat itu aje, hotel ini juga terletak kira kira lima minit daripada Masjid Jamek Sultan Abdul Samad. So lepas berbuka puasa nanti boleh lah pergi solat terawikh dekat Masjid Jamek, memang mudah lah kita nanti tak ada rushing sangat. Dah siap solat terawikh, boleh lah pergi shopping pulak dekat Jalan Tar. Eh? 
 Menu di Cafe Mint, Cosmo Hotel Kuala Lumpur
Untuk tahun 2019 ini, antara hidangan utama yang akan disajikan sepanjang bulan Ramadhan di Cafe Mint, Cosmo Hotel Kuala Lumpur ialah Satay Kampung Keramat, Kambing Panggang dan Nasi Briyani Gam. Selain daripada hidangan utama ini, ada juga gulai lemak siput sedut, sotong masak kicap, rendang ayam, gulai lemak daging, sambal tumis udang campur petai, satay, kuih muih tradisional dan buah - buahan. Apa yang Nani suka sekali, kebanyakkan menu dekat sini berasaskan masakan tradisional. Memang layan lah makan dekat sini. 
  Untuk korang yang bercadang untuk berbuka puasa di Cosmo Hotel  Kuala Lumpur, jangan lupa untuk buat tempahan melalui pihak hotel okay. Buffet Ramadhan di Cosmo Hotel Kuala Lumpur bermula dari 5 May 2019 sehingga 3 Jun 2019 (6.30 petang sehingga 10.00 malam). 
HIDANGAN BUFFET RAMADHAN DI 
CAFE MINT COSMO HOTEL KUALA LUMPUR






Fuhh menarik kan semua hidangan di Cosmo Hotel Kuala Lumpur. Ini antara salah satu Buffet Ramadhan yang Nani rasa sangat berbaloi untuk pergi. Macam macam menu ada, paling penting sedap. Memang rasa macam berbuka dekat rumah lah. Heheh. Jangan lupa lepas ni terus buat tempahan okay, nanti boleh lah dapat harga promosi, jimat jugak tu.  Untuk harga early bird,valid bermula 29 April 2019 sehingga 4 May 2019 aje tau. Korang boleh refer harga Buffet Ramadhan di Cafe Mint, Cosmo Hotel Kuala Lumpur dekat bawah ni. Salam Ramadhan semua! 
HARGA PROMOSI (EARLY BIRDS)
RM 65.00 (per person)
HARGA BIASA
RM 88.00 (per person)
KANAK KANAK (BAWAH 12 TAHUN) & WARGA TUA 
50% DISKAUN (per person)


7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page