Jatuh Cinta Dengan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum

Assalamualaikum & Hello.
Baru seminggu menggunakan Ephyra Skin Nano ni dah rasa jatuh cinta berkali kali haa. Suka sangat bila tengok perubahan dekat muka ni lepas menggunakan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum. Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum adalah serum pertama keluaran Oceanlife Marketing Sdn Bhd dibawah jenama Ephyra. Dengan menggunakan Teknologi Nano yang dipatenkan di Switzerland, serum ini telah teruji dan terbukti secara klinikal dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri. Lepas ni tambah lagi satu masuk dalam kategori wajib beli iaitu Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum. Kenapa Nani cakap wajib beli? Haa, nak tahu jom baca dekat bawah ni apa kelebihan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum.
Ephyra Skin Nano Advanced Repair SerumTengoklah ni banyak sangat kelebihan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum. Dengan hanya sebotol produk Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ni, dapat menyelesaikan macam - macam masalah kulit muka kita. Memang untung sangat ni. Nani sangat teruja nak menggunakan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ni bila tengok kelebihannya dapat menghilangkan lebam bawah mata. Nani ni kadang kadang bila tak cukup tidur memang jelas sangat lebam bawah mata.
Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum
Satu botol Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ini mengandungi 15 ml. Apa yang bestnya produk Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ni BEBAS dari sebarang bahan kimia, merkuri dan hydroquinone serum ini sangat senang meresap sehingga ke lapisan paling dalam kulit dan tidak berminyak. Gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin Semulajadi, Gluthathione, Vitamin C dan E mampu mencerah dan menaikkan seri wajah. 
Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum

BAGAIMANA TEKNOLOGI NANO BERTINDAK PADA KULIT

Teknologi Nano adalah teknologi terkini dan  sangat popular dalam bidang kecantikan. Teknologi ini menjadikan partikel serum sangat kecil sehingga mudah meresap untuk masuk ke lapisan kulit yang paling dalam. Partikel serum yang telah meresap akan memulihkan struktur dalaman kulit dan menjadikan permukaannya anjal dan tidak berminyak. Dengan serum ini, ia memberikan manfaat kepada kulit :

1.MEMULIHKAN
Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit secara luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lembut, cerah dan sihat berkilau serta bersinar. Ia turut memperbaiki kulit wajah agar tampil lebih bersih, tegang & muda.

2.MEMPERBAHARUI
Menyerap jauh ke dalam sel kulit dan menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksima. Untuk hasil kulit yang anjal, lembut, dan tampak bermaya. Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna.

3.MELINDUNGI
Melindungi kulit wajah dari kerosakan akibat sinaran radiasi UV dengan cara meneutralisasi proses antioksida. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen anti-oksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit.
Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum

CARA MENGGUNAKAN EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM

1. Titiskan dua hingga tiga titisan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum pada telapak tangan. 
2. Gunakan hujung jari - ratakan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum pada beberapa bahagian muka dan leher.
3. Dengan urutan yang lembut bermula dari dalam ke luar, sapukan sehingga serum meresap. Untuk hasil yang maksimum gunakan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum setiap hari, siang dan malam. 
Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum
Haaa nampak tak lebam bawah mata Nani tu dah berkurang. Suka sangat sangat tengok. Tak ada lah lepas ni pergi kelas asyik mata panda selalu. Kesan kesan parut jerawat, jeragat dan bintik bintik hitam pun dah tak berapa nampak sangat. Muka pun nampak makin berseri seri. Eh :p
Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum
Memang dekat bahagian dahi Nani selalu tumbuh jerawat jerawat kecil tu. Memang mata ni tak boleh betul tengok, mesti nak picit picit aje jerawat tu biar nyah terus daripada kulit muka ni. Tapi dengan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ni, Nani dah tak payah risau lagi. Tengok lah hasil dekat gambar atas ni. Makin berkurang jerawat jerawat kecil tu bila guna Ephyra Skin Nano ni. Mana tak buat Nani jatuh cinta macam ni. Suka Suka Suka ! 
                            Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum
Untuk yang ingin mendapatkan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum baik korang beli sekarang sebab sekarang ada harga promosi. Daripada harga asal RM 88, korang boleh dapatkan dengan harga RM68 bila korang melakukan pembelian sekarang. Aihh cecepat korang order, nanti kang kalau harga dah kembali asal, ada pulak yang menangis tepi bucu katil. Hahaha !

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum boleh dibeli secara online melalui www.oceanlife2u.com atau Whatsapp ke HOTLINE :  019 - 7373770 / 019 -3800779. Juga boleh didapati di semua rangkaian pengedar sah Ephyra termasuk Brunei dan Singapura dan terdapat juga di farmasi terpilih serta kedai atau toko jamu. Untuk maklumat lanjut boleh berhubung terus ke 019-3015577 atau klik link di bawah;

Instagram : @ephyra2u







10 comments:

  1. epyra ni produk die mmg berkesan...rata2 yg bagi feedback semua okey..... org kate berbaloi laa dgn duit yg kite belanje kan....

    ReplyDelete
  2. Kakak kalau tengok produk ni macam nak beli aje utk anak kakak yg sulung tu ada masalah jerawat... tengok macam baguslah Nani.

    ReplyDelete
  3. wah memang berkesan....banyak kelebihan...paling penting hilang jerawat...ada jerawat memang tak best la kan

    ReplyDelete
  4. wah bertambah cantiklah nani nanti.

    ReplyDelete
  5. Wauuuu nampak berkesan lah panda eye tu semakin surut, jerawat makin mengecil...perghhh hebat serum ni, kak ju pun pakai dah genap sebulan tau...mmg licin dan rasa anjal je muka...start from now nak amalkan...yeyy

    ReplyDelete
  6. Ishhh nie yg xsabar nak try nie.

    ReplyDelete
  7. comey nanie... :)
    makin berseri-seri pulak tu.. ehemmm..!!

    hehehehehe..

    ReplyDelete
  8. Bagus ni... info menarik... :)

    ReplyDelete
  9. nti dpt jpa dik nani..segan kak el nak bergambar
    tp nak gak selfie seketui ngan nani ephyra ni bleh x?
    kofkofkofff

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page