Bercuti Ke Kelantan dengan Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd

Assalamualaikum & Hello.
Siapa dekat sini yang tengah merancang nak bercuti ke Kelantan? Meh baca dulu entry ni sampai habis, memang berbaloi baloi. Nani ni tak pernah jejak lagi negeri Cik Siti Wan Kembang, dalam hati teringin sangat nak pergi. Siapa tak suka kan pergi travel walaupun cuma dalam negara sendiri. Masa 1st EFG Gathering baru ni Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd telah menaja tiga pakej percutian ke Kelantan tapi sayang seribu kali sayang Nani tak bertuah hari tu. Tak apa lah lepas ni kumpul duit banyak sikit kita ke Kalantan pulak. 
Untuk pengetahuan semua, Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd merupakan salah satu agensi percutian khusus untuk mereka yang ingin makan angin di Kelantan. So buat yang nak ke sana tapi masih tak tahu nak rujuk agensi percutian yang mana, boleh gunakan khidmat daripada mereka. Dijamin mereka akan kongsikan daripada A sampai Z tentang pakej dan tempat tempat menarik di Kelantan. 
Voucher yang diidam idamkan dah selamat jadi milik orang. Hahaha! Selamat bercuti ke Kelantan buat tiga orang yang bertuah tersebut. Nanti Nani nak ke Kelantan nak gunakan khidmat Xcell Travel & Tours Sdn Bhd ni jugak lah sebab macam - macam pakej yang mereka sediakan. Antaranya :
  • Kelantan Islamic Heritage Tour 
  • Kelantan Historical Tour 
  • Kelantan Buddhist Tample Visit 
  • 3D2N Kelantan Buddhist Tample City Tour 
  • 3D2N Kelantan Historical Tour 
  • 3D2N Kelantan Islamic Heritage Tour 
Banyak lagi pakej menarik yang disediakan oleh Xcell Travel & Tours Sdn Bhd. Kalau korang nak tahu lebih lanjut lagi boleh layari laman web mereka.
Ini lah muka muka bertuah yang dapat tajaan pakej percutian ke Kelantan. Kemain lebarkan senyum masing masing. Syok lah dapat bercuti ke Kelantan, negeri yang kaya dengan pelbagai jenis makanan dan tempat yang menarik untuk dilawati. Macam mana nak dapatkan khidmat Xcell Travel & Tours Sdn Bhd ni, korang boleh terjah laman web atau facebook mereka dan jangan lupa follow instagram Xcell Travel & Tours Sdn Bhd untuk mengetahui update terkini. 

Kelantan City Tour Xcelltravel
Kelantan City Tour Xcelltravel 

5 comments:

  1. pegi kelantan guna khidmat pakej tour rasanya lagi berbaloi.. xyah fikir banyak, ikut je dorang punya itinerary.. terbaik info.

    ReplyDelete
  2. Kalau ke Kelate nani kena byk duit berkepok2 tau sbb nnti Nani rasa semua nk beli. Ibu org kelate ni pn kalau balik sana mmg boleh muflis...he3x....

    ReplyDelete
  3. Mudah kalau bercuti guna pakej ni. X yah nak pkir2 jalan. Ikut je la..

    ReplyDelete
  4. ye lah kan.. bercuti-cuti dalam negara memang lebih berbaloi-baloi sebab lebih jimat..

    *..dapat pulak pakej Kelantan Tour 3D2N dari Xcelltravel kannn.. ehemm..!) hahhahahaa.. :) ..*

    nanti tunggu kak ain update tau.. muaahhh cikedd...

    ReplyDelete
  5. Best juga pakej tour mcm ni... boleh simpan info utk bersiar2 sekeluarga nanti. Thanks sharing nani... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page