Dim Sum & Dumpling Halal Keluaran Ayamas Kitchen

Assalamualaikum & Hello.
Hai koraang! Siapa peminat Dim Sum dekat sini? Haaa Nani ada satu berita best nak kongsi kan dengan korang hari ni. Macam yang kita tahu Dim Sum ni memang banyak aje orang jual tapi nak jumpa yang halal tu susah sikit kan. Lagi lagi kalau Dim Sum yang sejuk beku ni hah, memang jaraang lah ada yang halal. Nani memang suka makan Dim Sum tapi kalau nak makan selalu dekat restoran Dim Sum yang dekat Kuala Lumpur ni memang boleh rabak lah purse tu kan. Hahaha! Tapi lepas ni dah tak susah nak cari Dim Sum dan Dumpling halal sebab Ayamas Kitchen telah mengeluarkan 10 jenis Dim Sum sejuk beku yang halal. Wohoo! Senang sangat kerja kita lepas ni, bila teringin aje nak makan Dim Sum boleh cari dekat pasaraya dan kukus sendiri dekat rumah. Harga Dim Sum sejuk beku keluaran Ayamas Kitchen ni pun sangat murah dan berbaloi. Paling penting sedap & memas puas hati lah bila makan tu. Kalau korang nak tahu flavour Dim Sum yang telah dikeluarkan oeh Ayamas Kitchen ni, korang boleh scroll dekat bawah okay! 
 Produk Dim Sum keluaran Ayamas Kitchen ini telah disahkan halal oleh Majlis Ugama Islam Singapura (MUIS) dan juga badan pensijilan yang diluluskan oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM). So, memang tak ada lah ragu ragu nak beli & makan Dim Sum keluaran Ayamas Kitchen ini kan. Produk Dim Sum ini juga diperbuat daripada bahan bahan segar dan dibungkus secara berkualiti dengan menggunakan teknologi dan peralatan terkini. 

 Produk Dim Sum keluaran Ayamas Kitchen ini telah dirasmikan oleh Ketua Pegawai Eksekutif QSR Brands, Adi Wira Abd Razak. Beliau berkata bahawa produk Dim Sum sejuk beku ini memberikan kepuasan kepada mereka yang ingin menikmati hidangan ini tetapi tidak berkesempatan untuk menyediakannya dengan cara konvensional.  Okay jom tengok 10 jenis Dim Sum Ayamas Kitchen yang kini telah berada di pasaran.

 Tauhu Gulung Ayam & Ikan dan juga Dim Sum Udang 
Serious rasa Dim Sum keluaran Ayamas Kitchen ni sangat sedap dan puas hati lah bila makan. Pada Nani Dim Sum keluaran Ayamas Kitchen ini memang setanding dengan Dim Sum yang dekat hotel lima bintang dan juga restoran Dim Sum yang lain. Untuk korang yang minat juga makan Dim Sum, memang Nani sarankan korang cuba yang jenama Ayamas Kitchen ni. Dijamin puas hati!

 Dim Sum Kari Ayam & Dim Sum Ayam & Udang 
Sejujurnya hari tu baru pertama kali Nani try Dim Sum Kari Ayam & guess what? Sedaaap dan Nani pun tak sangka Ayamas boleh reka menu ni. Oh ye, untuk pengetahuan korang, Dim Sum keluaran Ayamas Kitchen ni tak semestinya dikukus aje tau, kita boleh jugak rebus, goreng tak pun panaskan panaskan dalam ketuhar gelombang mikro. 

 Dumpling Udang 
Kalau korang nak tahu, Dim Sum & Dumpling keluaran Ayamas Kitchen ni lagi sedap bila dicicah dengan Sos Cili Ayamas & Sos Hoisin jenama Life. Memang ngam sangat lah makan nak nak time tengah panas tu. Fuhh! Memang lepas ni, penuh lah stock Dim Sum & Dumpling Ayamas Kitchen dalam peti ais Nani. Yeayy! Mudah sangat kerja bila ada produk sejuk beku macam ni kan, Nani memang suka lah sebab boleh jimat masa. 


Harga Dim Sum & Dumpling keluaran Ayamas Kitchen ni antara RM 10.59 sehingga RM RM 13.39. Pada pendapat Nani memang dah cukup murah lah ni untuk satu pek sebab banyak kan. Untuk korang yang berminat untuk dapatkan Dim Sum & Dumpling keluaran Ayamas Kitchen ni, korang boleh ke mana mana cawangan Giant tak pun kedai Ayamas Kitchen. Memang berbaloi sangat beli dan sangat sesuai untuk dijadikan hidangan seisi keluarga. Jangan lupa dapatkan tau! Untuk maklumat yang lebih lanjut, korang boleh layari laman web & sosial media Ayamas Kitchen dekat bawah ni. Jangan lupa cuba tau! Recommended! 
Facebook: Ayamas Kitchen 
Instagram: Kedai Ayamas




5 comments:

  1. menggoda tekak btl lah dimsum2 tuh....
    boleh la lps ni try, compom dh tau kehalalannya

    ReplyDelete
  2. Sedapnya. Dah lah kak ana peminat dimsum. Boeh cari lah lepas ni.

    ReplyDelete
  3. Skrng dah lebih mudah nak nikmati dim sum kat rumah bila2 masa je, malah confirm halal.

    ReplyDelete
  4. Balik Malaysia nanti bolehlah cari. Hopefully akan jumpa :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page