Dashing | Let's Go Manchester Contest

Assalamualaikum & Hello.
Hai korang! Ada tak peminat bola sepak dekat sini? Haaa kalau korang peminat bola sepak, Nani ada sesuatu yang menarik nak kongsikan ni.  Zaman sekarang ni tak kira lah tua ke muda ke, memang boleh katakan semuanya minat dengan bola sepak. Bila ada aje bola, confirm masing masing sanggup berjaga sebab nak sokong pasukan masing - masing terutama kalau pasukan tu power macam Manchester United dan Manchester City. Betul takkk? Untuk pengetahuan korang, liga Perdana Inggeris adalah salah satu liga bola sepak paling popular dengan bilangan pengikut tertinggi, walaupun di Malaysia. Pengikut bola ni memang tak boleh dinafikan pengikut dia orang memang ramai gila, kalau tak percaya cuba tengok kedai mamak bila ada EPL ni, confirm penuh! Korang tahu tak sekarang Dashing sedang mengadakan Let's Go Manchester Contest yang mana hadiah yang ditwarkan sangat lumayan. Nak tahu tak apa hadiahnya? 
Untuk pemenang yang terpilih bagi Let's Go Manchester Contest ni, korang berpeluang untuk ke Manchester, United Kingdom selaman 4Hari 3Malam. Bukan setakat dapat penginapan percuma aje tau, tapi korang jugak berpeluang untuk menonton perlawanan bola secara LIVE antara Manchester United dan Manchester City di Stadium Etihad dengan tiket VIP. Tiket VIP okay bukan tiket biasa. Selain daripada itu, pemenang juga akan diibawa ke Muzium dan Stadium Bola Sepak Kebangsaan seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield. Terdapat peluang untuk berinteraksi dan sign autograf daripada beberapa Legenda MCFC. Di samping itu, terdapat Tour Misteri Magical di mana mereka akan dibawa ke lokasi yang berkaitan dengan band muzik terkenal, The Beatles. Fuhhh serius kalau menang ni,  4Hari 3Malam korang akan jadi lebih indah dari biasa dekat Manchester nanti. 
Cara Menyertai Let's Go Manchester Contest 
  • Beli mana-mana produk DASHING atau ELITE dalam satu resit.
  • Kemudian whatsapp penuh satu resit tersebut (pastikan JELAS) dan namakan seperti NRIC atau PASSPORT, NO NRIC atau NO PASSPORT dan outlet pembelian ke nombor +6016-9972373
Semudah itu sahaja Let's Go Manchester Contest ni. Bukan seorang pemenang yang dicari tapi enam orang. Korang tunggu apa lagi tu? Cepat cepat join contest ni tau, mana tahu korang salah seorang pemenang yang dicari. Bergabunglah sekarang dan jadilah salah seorang yang berada di tempat duduk VIP untuk menonton perlawanan secara LIVE di hadapan mata  dengan 50,000 peminat dan DASHING, jenama penjagaan lelaki terkemuka di Malaysia! 
Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari :
No Telefon : 03 8023 8311

10 comments:

  1. Suka tgk bungkusan dashing kali ini...wahh kena beli hadiah kt husband ni...pastu htr snap resit tu..mana la tau dpt pi manchester mau terbeliak orang kampung hahahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahah! Wahhh nak buat surprise lah ni. Kalau menang memang syok ni dapat pergi Manchester. Goodluck kak Juju 😍

      Delete
  2. Fuh! hadiah dia sangat sangat menarik. Wajib la join kepada semua peminat bola sepak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yasss! Siapa tak nak kan dapat sponsor trip ke Manchester 😜

      Delete
  3. uish ni kalau menang ni memang syok habis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn. Memang syok sangat kalau menang ni. Semua ditanggung, bawak duit poket aje 😁

      Delete
  4. Best nya nani. Hanya perlu beli produk Dashing dan elite kita berpeluang ke Manchester tu. Senang sgt syarat tu.

    ReplyDelete
  5. produk dashing mmg best! dh ramai sngt tngok review pengguna ckp best..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page