Wordless Wednesday : Spaghetti

Assalamualaikum & Hello.

Spaghetti Sedap

Spaghetti Sedap

p/s : Rindunya nak memasak dekat rumah !


25 comments:

  1. alamakkkk...tgk entry ni teringat damia...die bising2 ckp dah lama tak makan spegeti...huhuhu...buat kat umah sendiri puas hati kan....mcm2 isi leh bubuh....

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaa! akak pun suka masak spageti letak hot dog camtu

    ReplyDelete
  3. wahhh.. tengok pun dah terliur.. hehe

    ReplyDelete
  4. rindu masak kat umah ke..rindu sidia yang dekat rumah..huhu

    ReplyDelete
  5. Ini makan spaghetti ke makan sosej Nani:)

    ReplyDelete
  6. anak-anak suka ni

    www.azlindaalin.com

    ReplyDelete
  7. amboiiii dah la gambar besar...buat kiter terliur sama jek nih!

    ReplyDelete
  8. akak baru plan nak masak spegeti malam nie..hehe

    ReplyDelete
  9. Rindu nk mkn spagetti bolognise..

    ReplyDelete
  10. nak buat jugak nanti..
    semua bahan macam dah ada je kat rumah.. sedapnya..

    ReplyDelete
  11. akak suke.... sdp

    kalau org yg suke msk... bila dh lama tak msk rasa lain mcm... semangat nk msk meluap2

    ReplyDelete
  12. Salam Nani!

    Lamanya tak singgah sini!

    Amboi! Sebesar-besar gambar dia letak. Terus lapar balik akak jadinya!

    ReplyDelete
  13. SS pon belum ada masa nak masak spagetti... padahal bahan dah ada... adusss... kemalasan melanda..

    ReplyDelete
  14. lapaqnya nengok spagetti pepetang cenggini. haihh~

    ReplyDelete
  15. ya ampunnnnn lazatnyaaaa :)

    ReplyDelete
  16. Gulpppp...anak dak lama minta soh buat spageti.

    ReplyDelete
  17. Nani ni memang saja nak seksa jiwa kami !!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page