Thank You Awak !

Assalamualaikum & Hello.
Keluar pergi discussion untuk siapkan assignment, balik bilik roomate bagi kek pizza hut. Nani kalau bab makan memang laju, tak sampai hati nak tolak walaupun masa tu dah pukul sepuluh lebih. Hahaha ! Kek tu pun nampak menyelerakan, nak simpan makan esok pagi takut semut rasmikan dulu, Eheh ! 
Kek Coklat Pizza Hut
Rezeki supper malam tu, kek coklat dua potong. Sedap sangat ! 

22 comments:

  1. sedap ek dik kek coklat pizzahut tuh? tingin nk try jgk lah... tp tkt tak sedap....

    ReplyDelete
  2. Pagi-pagi tengok gambar kek. Dahla kek memang favourite abg aRz...pos sepotong dua hehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. rezeki dimalam hari ye Nani :)

    ReplyDelete
  4. nampak sedap tu nani...takpe2 selagi leh makan kite makan....betul tu, kat umah akak pun byk semut...takleh tinggal kejap siap lee dah kene hurung...sakit jiwa raga dibuatnyer.....

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah atas rezeki yg sedap

    ReplyDelete
  6. sedap ke kek pizza tu?
    huntong ada roomate yg ingatkan roomate sorg tu haha

    ReplyDelete
  7. kek???..coklat??...kekkk??...lapaaaaaa...;(

    ReplyDelete
  8. kemanakah hilangnya mood diet atkins nani
    ..huhu

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah...rezeki...
    rezeki jangan ditolakkan sis...

    ReplyDelete
  10. Nanie, sedap tak kek pizza hut tu? Teringin jugak nak try beli ni.

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah. Hehe. Tak pernah lg rasa kek ni, tgk cm sedap. Hehe

    ReplyDelete
  12. SedPnya kalau ada kat sini gak hiji

    ReplyDelete
  13. waaahh.. menggoda nyaa kek coklat Kak Nani tuuu :D

    ReplyDelete
  14. Rezeki dimalam hari...alhamdulillah.

    ReplyDelete
  15. waduhhh. sedapnyaaa..
    samalahh kite. niat nak diet selalu TERbantut. hahahahah xD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page