Cabaran7Hari l Barang Dalam Wallet

Assalamualaikum & Hello.
Entri kali ni nak kena geledah pulak apa barang yang ada dalam wallet. Nasib baik wallet, kalau beg tangan pengsan. Hahahha ! Bukan apa, dalam beg lagi banyak barang barang yang aku letak. Selagi ada ruang selagi tu dia nak sumbat segala benda. Kalau dalam wallet aku ni biasanya banyak resit resit yang lama lama. Eheh ! Suka sangat kan simpan ( padahal lepas bayar dapat resit terus sumbat dalam wallet, sudahnya lupa nak buang ) Jom tengok apa barang yang ada dalam wallet Nani.
Cabaran7Hari l Barang Dalam Wallet
Jeng Jeng Jeng, ini lah isi "kandungan" wallet insan bernama Inani Hazwani. Ewah ! Ada kad pengenalan semestinya, duit memang wajib ( tapi dalam gambar ni memang sengaja tak nak tayang ) tiket bas tu sebab nak balik Pahang khamis ni, kad bank, kad blogger, voucher Manhattan Fish Market yang aku tak redeem lagi ( khamis ni baru cadang nak pergi ) buku simpanan bank, buku derrma darah, gambar kawan. Haaaa, tu lah segala mak nenek barang yang ada dalam wallet aku. Korang pulak dalam wallet letak apa? Cuba kongsi sikit dengan aku. 

17 comments:

  1. Akak nampak gambar grad Nani,...Nani IIUM grad eh?

    ReplyDelete
  2. dalam wallet akak ada habuk je..ekekek

    ReplyDelete
  3. buku bank pun simpan dalam wallet..hihi

    ReplyDelete
  4. macam2 benda ada dlm wallet nani ye..
    hihik

    ReplyDelete
  5. ehhhh... banyak benda eaaaa... saya ad duit n IC je...

    suka ayat ni: "Selagi ada ruang selagi tu dia nak sumbat segala benda".. Pempuan mmg suka sumbat semua brg.. buat koleksi.. hihihihih

    ReplyDelete
  6. Perempuan memang banyak barang dalam wallet kan. Saya pun macam tu juga. hahaha

    ReplyDelete
  7. aah serba mak nenek dalam tu. hahahah sama la mamamyja nyer wallet. hehe

    ReplyDelete
  8. buku simpanan bank dalam wallet ? peeergh..

    ReplyDelete
  9. kalau sy resit je penuh..lepastu name card entah dari sapa2..haha duit je xbyk..;p

    ReplyDelete
  10. dlm wallet aida paling byk = resit!

    ReplyDelete
  11. Banyaknya perencah dlm wallet tu hehee.. :D :D

    ReplyDelete
  12. banyak barang dalam wallet Nanie :)

    ReplyDelete
  13. resit wajib ada.. mmg ppuan mcm ni ke erk !
    sama mcm mak ciksu juga. padahal resit dh lama , kan !
    kad bank, buku bank, duit, ic skrg tambah my kid rania j la

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page