Harum Malam | Produk Pilihan Setiap Wanita

Assalamualaikum & Hello. 
Haa baca tajuk aje mesti korang dah dapat agak kan Nani nak kongsikan pasal apa hari ini. Pstt, untuk kaum wanita wajib baca entry Nani thari ni. Bila dah namanya wanita, haruslah kena pandai menjaga penampilan diri kan supaya kelihatan lebih anggun dan bergaya. Tetapi kalau kita cuma menjaga penampilan luaran semata mata dan mengabaikan penampilan dalaman, tak boleh jadi jugak tau korang. Pada pendapat Nani sendiri, dua dua ni kena seiring baru lah cantik luar dan dalam. Jangan cakap wanita yang dah berkahwin aje kena menjaga penampilan dalaman ni, gegadis yang belum berkahwin pun kena jaga jugak okay. 
Harum Malam | Produk Pilihan Setiap Wanita
Korang pernah dengar tentang produk Harum Malam ni? Harum Malam merupakan produk yang diformulasi dengan ekstrak ros yang sememangnya bagus untuk menangani masalah bau badan. Bukan itu sahaja, malah dapat merawat masalah seperti keputihan, gatal² vagina, mengetatkan vagina, hilang hanyir haid dan lain² lagi. Nani teruja nak mencuba sendiri produk Harum Malam keluaran Millenial Gel ini memandangkan banyak sangat kelebihan yang ada. Mesti korang tertanya - tanyakan siapa yang boleh menggunakan produk ni? Ha jom tengok dekat bawah. 

Golongan yang sesuai mengamalkan minuman kesihatan Harum Malam :
: Wanita berkahwin
: Anak dara
: Wanita berpantang 
: Sesuai untuk wanita yang menyusukan anak
: Sesuai untuk wanita yang berusia 50 tahun ke atas
Harum Malam | Produk Pilihan Setiap Wanita
Nampak tak isi kandungan yang terdapat dalam minuman kesihatan Harum Malam ini 100 % asli. Kalau dah 100 % asli tentulah produk ini dapat membantu memberikan kesan yang positif kan. Untuk kaum wanita yang mempunyai masalah keputihan, kegatalan di sekitar Miss V apa kata korang cuba pulak minuman kesihatan Harum Malam ni ha, mudah mudahan dapat membantu mengatasi masalah tersebut. Bila mengalami masalah keputihan memang akan rasa sangat tak selesa kan, nak solat pun tak boleh. 
Harum Malam | Produk Pilihan Setiap Wanita
Ha korang nak tahu tak apa kelebihan minuman kesihatan Harum Malam ni? Banyak sangat kelebihan minuman kesihatan ni dan tentulah boleh bagi manfaat kepada wanita. Dekat bawah ni antara kelebihan minuman kesihatan Harum Malam : 
  • Membantu menyegar dan menyihatkan badan
  • Mencantikkan dan menaikkan seri wajah
  • Membantu menghilangkan bau badan dan mulut
  • Melegakan panas badan
  • Menegangkan payudara
  • Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
  • Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan
  • Mengurangkan tekanan dan tension
  • Menyihatkan rahim 
Ha banyakkan kelebihan yang boleh dapat daripada sebotol minuman kesihatan Harum Malam ni. Beli sebotol aje tapi boleh dapat macam macam kebaikan. Excited tak nak beli Harum Malam ni? Harga sebotol minuman kesihatan Harum Malam ni RM 33.00 untuk Semenanjung Malaysia dan RM 39.00 untuk Sabah atau Sarawak. 
Nani dah beberapa hari mengamalkan minuman kesihatan Harum Malam ni dan terasa beberapa perubahan dekat diri sendiri. Lepas ni memang rasa nak jadikan Harum Malam ni antara produk yang wajib beli setiap bulan. Kata nak cantik luar dan dalam, kena lah melabur duit sikit. Gitu. Cara pengambilannya pun mudah sangat. Tak perlu bancuh pun. Cuma ambil satu sudu minuman kesihatan Harum Malam pada waktu pagi dan malam. Disebabkan minuman kesihatan ini mengandungi madu, digalakkan untuk kita menggunakan sudu plastik sebab takut kalau guna sudu besi khasiat madu tersebut akan hilang. 
Harum Malam | Produk Pilihan Setiap Wanita
Tak perlu ragu ragu dengan minuman kesihatan Harum Malam ni hah sebab produk ini sudah tujuh tahun berada di pasaran dan kandungannya pun semuanya bagus serta mempunyai khasiatnya yang tersendiri. Produk ini sesuai untuk semua golongan kecuali wanita yang mengandung. Untuk hasil yang maksimum dan berkesan, kenalah amalkan setia hari dan elakkan untuk mengambil minuman yang berais. Sebotol minuman kesihatan Harum Malam ini mengandungi 250 ml. Dekat bawah ni antara testimoni postif dan berkesan daripada pengguna. 
Harum Malam | Produk Pilihan Setiap Wanita

Harum Malam | Produk Pilihan Setiap Wanita

Harum Malam | Produk Pilihan Setiap Wanita
Nampak tak tu feedback daripada pengguna minuman kesihatan Harum Malam ni macam mana. Memang berkesan sangat kan, Nani sendiri dah alaminya. Badan terasa lebih bertenaga dan masalah berkaitan wanita dapat dikurangkan. Korang tunggu apa lagi, jom dapatkan sebotol produk kesihatan Harum Malam ini dan amalkan setiap hari. Senang cerita, lepas ni produk ni wajib ada dengan korang tak kira bebila masa. Produk ini pun sekarang ada banyak dijual di pasaran dan tentunya mudah untuk didapati. 
Harum Malam | Produk Pilihan Setiap Wanita
Ingat tau sebelum korang beli, pastikan korang scan terlenih dahulu kod yang terdapat di belakang botol minuman kesihatan Harum Malam tersebut. Bukan apa, takut nanti korang terbeli yang tiruan pulak. Baik lah berjaga jaga sebelum terkena kan. So, apa tunggu lagi jom dapatkan produk Harum Malam sekarang ! Untuk maklumat yang lebih lanjut tentang produk Harum Malam ni boleh layari :

Instagram : harum_malam_hq
No telefon : 03 3358 5344

22 comments:

  1. macam harum sundal malam je nama dia.. hehehe

    ReplyDelete
  2. pernah dengar produk ni.. produk dalaman tuk pompuan..hehehee

    ReplyDelete
  3. dulu masa awal2 kawin penah la try tp akak tak tahan lah dik... pns sgt utk bdn akak...
    lps minum tu kene minum air banyak... tp akak selalu sakit kepala lps amalkan dlm seminggu... pastu akak tak minum lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe tak sesuai dengan badan kot.. bukan semua org sama.. even ubat hospitalk pun ada yg boleh tahan, ada yg bila makan side effect dia dahsyat x macam org lain.. hehehe

      Delete
  4. eh..yaya dah minum juga ni..sedap...suka..memang jadi..seminggu minum terasa kempis. tak buncit sgt da..hahaaa

    sambil2 tu jemput singgah sini, jangan lupa join sekali untuk menangi set Skinfood bernilai RM200 :)

    http://www.yayacendana.com/2016/08/skinfood-worth-rm200-set-korean-beauty.html

    ReplyDelete
  5. macam2 produk skrg ni kan..huhu...

    ReplyDelete
  6. Menarik tau! bukan setakat mak dara je kena amal...anak dara lagi kena jaga dari awal...beruntung tau adik nani leh amal awal2...sok dah kawin aummmmmmmmmmmmmmm hehhee

    ReplyDelete
  7. tak pernah cuba lagi. tapi nanti nak cuba jugalah.

    ReplyDelete
  8. produk ni bagus... masalah keputihan berkurangan

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. suami pun kna ambik tahu jugak nih.. hahaha

      Delete
  10. La... akak ingatkan tadi perfume/sabun mandi alkisahnya minuman kesihatan.

    ReplyDelete
  11. Owhhh... Untuk breastfeed mom pon boleh yerp.

    ReplyDelete
  12. ouhhhhh~ Sally nak tengok la macam mana kesan dia lepas ibu makan! :D

    ReplyDelete
  13. pernah dgr tp x pnh cuba..
    nice sharing nani

    ReplyDelete
  14. Arghhh! Memang harum ^_^ Hari ni aje dah dua kali akak baca tentang produk ni walaupun keluaran entrinya berbeza kot!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page