Biobax Cool Theraphy Menjadi Pilihan

Assalamualaikum & Hello.
Pernah tak mengalami masalah sakit pinggang, sakit belakang tengkuk dan sebagainya? Nani sebagai student memang selalu sangat alami masalah sakit belakang tengkuk bila dah lama sangat menghadap laptop siapkan assignment. Kadang kadang sampai dua tiga hari baru hilang. Tetapi sejak Nani jumpa dengan produk Biobax ini semua tu dah kurang sikit. Biobax ini merupakan produk yang membantu melegakan kesakitan dengan cepat. 
Biobax Cool Theraphy
Bau minyak Biobax ini pun sangat menyegarkan. Cara nak gunakan Biobax ini pun mudah sahaja. Cuma spray sahaja di tapak tangan kita kemudian sapu di mana mana bahagian yang sakit tersebut. Haa, senang aje kan. Sesuai lah dengan tagline mereka "Spray, Sapu, Sembuh !" 
 Biobax Cool Theraphy
Ini kelebihan apabila anda menggunakan Biobax. Bukan sahaja dapat menghilangkan segala lenguh dan sakit sakit badan bila dah seharian bekerja tetapi dapat juga melegakan selesema dan resdung. Menarik kan? Beli sebotol boleh digunakan untuk menyelesaikan macam macam masalah. Minyak Biobax ini juga mampu bertahan selama lima jam. 
Biobax Cool Theraphy
Nani pernah guna minyak ni, memang terbaik sangat. Rasa hilang sikit lenguh lenguh dekat belakang badan. Nani share dengan ibu guna Biobax ini memandangkan ibu selalu cakap letih dan lenguh bila berdiri lama sangat dekat dalam kelas masa mengajar. Ibu cakap memang berkesan dan best sangat bila dapat guna walaupun minyak ini agak panas sedikit. Tapi itu bila mula mula pakai sahaja, bila dah lama rasa sejuk. Untuk yang ingin mendapatkan Biobax ini boleh berhubung terus di Instagram atau Facebook mereka di bawah.
Biobax Cool Therapy
Biobax Cool Therapy 
#biobaxcooltherapy

4 comments:

  1. wah...bagus info ni nani...
    mmg tgh sakit belakang sangat pun ni..

    ReplyDelete
  2. menarik ni nani, sapu je dah hilang lenguh2, terbaik hadiahkan pada mak ayah kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah kak su, mak ayah kan selalu sakit sakit badan ni semua

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page