Wordless Wednesday

Assalamualaikum & Hello.

Pernah rasa ?

24 comments:

  1. T_T......mmg sadis betul kalau gitu..

    ReplyDelete
  2. memang koyak rabak sampai tak boleh bercantum tu...

    ReplyDelete
  3. Harap-harap jgnlah kakak terkena.. takut juga kan.

    ReplyDelete
  4. banyak kali dah terkena..sekarang lebih berhati2 :-))

    ReplyDelete
  5. Betul tu nani...itu luka paling rabak

    ReplyDelete
  6. Setuju sngt.... Rasa cam nk bunuh je org tu....!!!

    ReplyDelete
  7. True indeed. Hanya orang yg pernah mengalami jer tau betapa sakit nya perasaan tu.

    ReplyDelete
  8. Rabak tak boleh dicantum lg dah..

    ReplyDelete
  9. itu yg paling menyakitkan.. sakitnya tuh.. di sini.. ---> <3

    ReplyDelete
  10. sedih sgt bila kena tipu dgn org yg paling kita percaya T___T

    ReplyDelete
  11. ohhhhhhhhhh....rabak tau...tp tak nampak je...mata je rabak nangisssss

    ReplyDelete
  12. Mmg rabak habis klu mcm tu.. susah jadinya..

    ReplyDelete
  13. Betul, memang rabak... nak jahit balik pun tak boleh dah... Ingat sampai bila2...

    ReplyDelete
  14. Ini kalau rabak memang mesin jahit Brothers pun tak boleh tampal balik tau! Hahaha....

    ReplyDelete
  15. Memang koyak rabaklah. Nak jahit balik pun tinggal kesan T_T

    ReplyDelete
  16. pernah!!!!! sakitnya tuh di sini

    ReplyDelete
  17. ini memang luka yang payah nak sembuh nie...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page