Wordless Wednesday

Assalamualaikum & Hello.
Warkah Buat Mak
p/s ; Moga ibu dalam lindungan Allah selalu. 

27 comments:

  1. Salam singgah dari http://seindahcerita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. amin.. moga ibu awak selalu dalam lindungan Allah

    ReplyDelete
  3. aamiin.. semoga ibu nani sentiasa lindungan ALLAH selalu.
    *kzaza pun syg makkkk jugak hehe

    ReplyDelete
  4. Mereka yg dah jadi mama macam kakak bila baca macam ini pun rasa terharu tau Nani..
    Apa lagi kalau ibu Nani yg baca entri ini..

    ReplyDelete
  5. Ibu ratu hati kita yg lahirkan kita

    ReplyDelete
  6. aminnn. moga2 ibu nani sentiasa sehat hendaknya.

    ReplyDelete
  7. terus rasa nak kol mak lagi ni...huhu...

    ReplyDelete
  8. Touching....sob sob sob....

    Moga ibu kite sentiasa dlm rahmat Allah taala...

    ReplyDelete
  9. deeeeeppppp.....I miss my mom..moga mereka di bawah jagaan Allah selalu....sedekahkan al-Fatihah kepada ibu bapa walaupon mereka masih hidup ataupon meninggal dunia...mudah2an bertambah rezeki kita!

    ReplyDelete
  10. Touching lah plak. Rindu kat mak kita.

    ReplyDelete
  11. aminnn....
    esok aida balik jumpa emak.
    rinduuuuu...

    ReplyDelete
  12. Teguran ibu lah yang sebenarnya paling terkesan kat kita kan :')

    ReplyDelete
  13. Aamiin... kasih ibu membawa ke syurga... saya sayang ibu saya.

    ReplyDelete
  14. ameen.. semoga semua ibu2 kita selama2nya dipelihara Allah... diampun dosa dirahmati dan diredhai

    ReplyDelete
  15. ni kalo CT tunjuk kat MamiZ mesti dia ambek kesempatan sungguh2 ni..
    tapi tak apa.. jauh disudut hati semua mama tahu.. kita sayang diorang..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page