Kehujanan

Assalamualaikum & Hello.
Dah dua tiga hari ni, bila petang aje hujan turun. Minggu lepas masa Nani balik dari KLCC hari sabtu tu hujan turun dengan lebatnya waktu nak lintas jalan. Tskk. Siap boleh perah lagi baju yang Nani pakai. Ahad tu pergi Mid Valley awal awal dah sediakan payung takut hujan turun. Rupanya memang betul firasat Nani, sebab masa balik tu hujan selebat lebatnya. Lagi lebat dari hari Sabtu tu & paling sedih bila payung pun tak berapa nak membantu. Dua hari kehujanan, alhamdulillah tak selsema.

20 comments:

  1. Adik nanie hati2...sekarang hujan....panassss terik tu akak kena demam...org yg jarang demam mcm akak yg susah nak lekat kna perghhhhh...hati2 dik...kena hujan cpt2 mandi kalau sempat

    ReplyDelete
  2. Salam singgah pagi di sini....betul tu dik...tempat akak pun sekarang ni asal petang mesti hujan...

    ReplyDelete
  3. Salam Jumaat nani..
    sejak2 ni ujan je petang..

    ReplyDelete
  4. Betul nani, petang2 sekarang di kl selalu hujan lebat.

    ReplyDelete
  5. bila saya dh sediakan payung dlm beg, hujan x turun. bila saya x bawak payung hujan turun pulakk hahaha. cuaca x menentu skrng ni

    ReplyDelete
  6. haah skrg petang je hujan..huhuh

    ReplyDelete
  7. sama la kat seremban ni pon. kita yang merempit ni selalu la jgk kebasahan. jom baca entri terbaru

    ReplyDelete
  8. Salam Nani...

    Moga hujan yang turun bagaikan mutiara.... he he he nyanyi pulak

    Moga Hujan yg turun adalah hujan yg bermanfaat kepada kita semua... :)

    ReplyDelete
  9. Salam singgah
    take care taw musim hujan ni

    _____________________

    Reply Your Comment at http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com/2014/12/officially-wife.html

    Terima Kasih (^_^)

    ReplyDelete
  10. kat sini pun hujan nani. jangan main ujan. skang musim demam :)

    ReplyDelete
  11. seronok hujan ni..sejuk skit bumi kita :)
    alhamdulilah

    ReplyDelete
  12. blogwalking ;) http://acuyuhan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Hujan nie kalau bersama angin, basah juga kalau berpayung. Lebih sedih bila dihadiahkan percikan air dari kenderaan yang lalu lalang...

    ReplyDelete
  14. xpe sekali sekala . hehee . alhamdulillah , sejuk la sikit cuaca

    ReplyDelete
  15. Syiok sket bila hujan. Sejuk jer rasa.

    ReplyDelete
  16. Kalau panas sangat, kita nak hujan. Kalau hujan lebat, tetiba kita nak panas pulak. Tapi akak suka panas daripada hujan. Akak ni bab-bab ribut petir, banjir kalau hujan lebat memanglah takut. Lagi satu, akak kalau pakai payung pun basah juga, Nani. Tak tahulah kenapa...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page