Salam Jumaat !

Assalamualaikum & Hello.
Hahahah. Nani memang pesen kalau buat kerja yang duduk, kena ada makanan nak mengunyah. Kalau tidak, boleh lena masa buat kerja tu. Siapa yang macam tu, kita geng. Hikhok :P
p/s : Malam tadi dapat undangan walimah lagi. Barakallah. 

20 comments:

  1. singgah pagi..
    salam jumaat nani

    ReplyDelete
  2. Tak menggemukkan tak apa Nani..

    ReplyDelete
  3. akak pun suka ngunyah2 sambil tengok tv...
    :-))

    ReplyDelete
  4. Nani..lama sis JM x terjah sini...blog skin pun dh tukar..

    ReplyDelete
  5. buat kerja sambil kunyah?..so kita x geng hihihi

    ReplyDelete
  6. same r.. klu tak puasa ni mulut tak reti dia..ade je bnda nk kunyah..hahaha

    ReplyDelete
  7. akk mcm wani juga tp x leh buat selalu nnt kerja lambat siap. Fokus..fokus..

    ReplyDelete
  8. sis suka mengunyah masa tgk tv ...

    ReplyDelete
  9. hahahahha
    ciksu suka berdiri. baru laju.
    bila duduk nak semula mmg malas

    ReplyDelete
  10. kunyah punya kunyah tak naik juga ni acaner tu nani? hehe

    ReplyDelete
  11. zizie selalunya kalau dah bosan buat kerja, mula la rasa nak mengunyah... ratah milo pun jadi la kalau dh xde makanan.. hehehe

    ReplyDelete
  12. hahahaha...betul2, kami tak kuat makan...suka mengunyah je..hehehe

    ReplyDelete
  13. Memang kaki mengunyah jer skang nih.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page