Thank You !

Assalamualaikum & Hello.
Ingat lagi giveaway yang Siti & Kak Sal buat tu? Nani antara salah seorang pemenangnya. Yeayyy ! Sabtu lepas ibu hantar gambar ni bagi tahu barang dah sampai. Nani memang jenis kalau hadiah menang giveaway semua, terus pos ke Pahang. Kalau pos ke Selangor ni nanti susah pulak nak bawa balik. Maklumlah driver bas kan yang hantar Nani balik. Hahaha !
Dapatlah tambah koleksi ole - ole dari luar negara. Australia pulak tu haaa. Hihi. Tak dapat jejak Australia, dapat ole- ole pun jadi lah kan. Terima kasih daun keladi, lain kali buat lah giveaway lagi. Ehhh. Hahahah ! Jom terjah blog SitiYangMenaip & Kak SalbiahM yang ohsem ni :)

21 comments:

  1. hati berbunga lah kan...
    tahniah tau

    ReplyDelete
  2. tahniah nani...kaki sakit lagi tak?

    ReplyDelete
  3. tahniah ! betul tu nani, xdpt pegi dpt ole2 pun jadi hehe.. kzaza pun ada dari australia pemberian bos.

    ReplyDelete
  4. tahniah! seronoknya dapat kumpul souvenir oversea :)

    ReplyDelete
  5. Wah wahhh, comel kangaroo tuuu. Fridge magnet eh tu kak Nani?

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah tahniah Inani... :)

    ReplyDelete
  7. aha..Nani salah sorang pemenang ke...tahniah

    ReplyDelete
  8. Tahniah, Nani. Rupa-rupanya Nani pun salah seorang pemenang ya! Untunglah dapat souvenir dari Australia!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page