Jimat Dengan CouponBelanja !

Assalamualaikum & Hello.
Siapa dekat sini suka beli barang online wajib baca entry ni sampai titik akhir. Hahaha ! Nani pun termasuk lah dalam golongan yang suka beli barang online ni, iya lah senang dan mudah kan. Bila bila masa dan di mana sahaja boleh buat pembelian secara online. Tengah dalam jammed pun boleh lagi kalau nak beli barang online. Klik klik dah tunggu barang sampai depan rumah. Haih memang zaman serba teknologi ni macam macam benda boleh memudahkan kita. Beli barang secara online ni bukan je boleh jimat masa dan tenaga tapi boleh jimat duit juga. Tak percaya? Jom baca lagi dekat bawah.

CouponBelanja
Selalu nya kalau kita beli barang secara online mesti dapat kupon atau offer secara percuma. Sekarang ni ada cara lagi mudah untuk dapatkan kupon atau offer di CouponBelanja. CouponBelanja ni boleh digunakan di kebanyakan kedai online. Haaa apa yang lagi best memang boleh jimat berganda ganda dengan CouponBelanja. Best ke tidak ni?
CouponBelanja
Haaa nampak tak kotak search dekat bahagian atas tu? Kalau korang ke website CouponBelanja boleah tulis aje dekat situ produk apa yang korang cari. Senang kan? 
CouponBelanja
Dekat CouponBelanja juga korang akan dapat tahu offer yang paling terkini. Mudah sangat tak payah dah tercari cari nanti. Apa yang korang perlu buat cuma klik shaja pada kupon yang korang nak tu, Dekat CouponBelanja ni jugak ada Popular Coupon macam Lazada, Zalora. Ini juga merupakan salah satu alternatif untuk memudahkan kita bila nak berbelanja. Klik sahaja pada kupon tersebut dan secara automatiknya korang akan dibawa terus ke web tersebut. 
CouponBelanja
Nampak tak macam macam CouponBelanja ada. Apa tunggu lagi cecepat terjah webiste CouponBelanja, memang dijamin korang boleh berjimat sangat sangat. Zaman ekonomi tak menentu ni nak shopping pun kena pandai juga bajet. Tak gitu? Hehehe. CouponBelanja juga ada sediakan satu ruang untuk offer yang special. So nanti tak adalah kita terlepas pandang kan bila ada tawaran menarik dan hebat. Nani pun kalau nampak ada tawaran menarik tu mesti rasa juga nak beli satu dua barang. Hahaha. 

CouponBelanja
Macam mana nak guna kupon tu pulak? Haaa senang sangat caranya. Mula mula sekali pilih lah barang apa yang nak beli. Dah siap pilih klik ADD TO BAG. Nanti bila dah puas cuci mata, korang klik dekat CHECKOUT dan klik SHOPPING BAG. Nanti di bahagian kanan ada PROMO CODE masukkan. Kemudian pergi ke CouponBelanja Luxola. Dekat situ korang boleh tengok kupon yang boleh digunakan di Luxola. Gunakan kod daripada Coupon Belanja dan korang akan dapat tengok harga yang lebih murah.
Dekat CouponBelanja ni korang boleh juga tengok produk berdasarkan kategori barang tersebut. So senang lah untuk pilih dan buat perbandingan hargamana yang lebih murah, lebih berkualiti. Buka itu sahaja kita juga boleh tengok produk keluaran mana yang tengah buat promosi. Senang sangat haa, tak payah lah korang nak pergi tengok dekat website lain - lain. Dengan CouponBelanja semua nya jadi mudah dan cepat. Takkan tak nak kot shopping online dengan mudah. 
Dah siap. Boleh lah goyang kaki dekat rumah tunggu barang sampai. Haaaa senang kan. Apa tunggu lagi, jom lah kita shopping dengan CouponBelanja. Memang jimat sangat ! 


13 comments:

  1. Wah mudah sgt ni.. boleh try nnt..

    ReplyDelete
  2. tak pernah tahu pon pasal ini..thank you share.

    ReplyDelete
  3. wah wah wah so interesting TT_TT
    jgn aaaaa hahaha tak terjimat nnt hiks

    ReplyDelete
  4. best la kalau shopping boleh berjimat, seronok ni. first time tahu tentang kupon belanja ni.

    ReplyDelete
  5. Hmm... kalau yg ini kakak rasa anak kakak pun suka ni Nani.

    ReplyDelete
  6. kenapalah banyak sangat dugaan time2 nak simpan duit ni...
    hehehehehe

    ReplyDelete
  7. Sekarang nikan, memang menggamit-gamit suruh berbelanja online aje kekdahnya. Ingatkan kalau tak keluar rumah tu, berjimat sudah, rupanya tak juga. Main klik, klik sambil bersantai kat rumah ni lagilah bahayakan, Nani ^_^

    Psstt.. jomlah akak belanja 'patin tempoyak' kat blog ~_^

    ReplyDelete
  8. Buat masa ni paling suka kupon diskaun dari 11street. Walaupun kupon diskaun tidak semeriah dulu tapi masih ok still dapat berjimat. Sekarang ni target beli barangan keperluan baby. Hampir 50% telah di beli dari 11street. Antaranya baju baby FIFFY, Anakku dan Mothercare, diapers baby Pampers, Drypers, Huggies dan PetPet, Bottle storage dan lain-lain. Bolehlah berjimat beli sikit-sikit setiap bulan dengan menggunakan kupon diskaun yang ada.

    ReplyDelete
  9. kak yan tak reti beli barang online

    ReplyDelete
  10. Mudah dan menjimatkan... sgt bermanfaat kupon mcm ni.

    ReplyDelete
  11. Fuh fuhhh, Coupon Belanja pulakkk. Tak sempat lagi nak usha even tengok banyak blogger update pasal ni dah hihi. Nanti nanti lah yee :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page