Betul Ke?


Terbaca ni semalam masa scroll dekat instagram. Hahaha. kalau dah jodoh tak ke mana lah. Jangan risau!



ps : orang malas memang entri pendek pendek aje. Lalalala !

65 comments:

  1. mungkin betol jugak. wakaka.
    tapi jodoh di tangan ALLAH kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah.betul tu BV.semuanyaa percaturan Dia ^^

      Delete
  2. janji berhapdet la blog nani ...okle tuu

    #exchangefeedgroup always give support

    ReplyDelete
  3. ha ha ha, ada terbaca juga, lawak lawak...

    ReplyDelete
  4. malu bertanya sesat jalan,, sekali tanye.. bini orang! alamakkkk! hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah.tu nak kena hempun dengan kayu namanyaa

      Delete
  5. kihkihkih..terus akak jadik malu tgk gambau tuh..hahahaha..

    ReplyDelete
  6. kalo dh lamar tp xde jdoh xleh wat pe..
    hihik

    ReplyDelete
  7. jom join GA ika .. http://ainiezulaikha.blogspot.com/2015/03/2nd-giveaway-by-ainie-zulaikha.html

    ReplyDelete
  8. Kalau dah malu sangat mmg xkemana la....

    ReplyDelete
  9. hihihi ayat tak boleh blahhh.. In Shaa ALLAH, ada jodoh tak kemana. Kita yg merancang, ALLAH yg menentukan segalanya.

    ReplyDelete
  10. Nak tergelak jew baca ayat tu ^^

    ReplyDelete
  11. :-)) :-)) :-)) hahaha betu tu nani...kalau dah jodoh tak kemana kan....dah sihat sepenuhnya ke nanie

    ReplyDelete
  12. tanya banyak sangat pun malas nak layan..hehe

    ReplyDelete
  13. Hehhee malu bertanya jadi tetamu la jawapnyerrr ..Jadi lepas ni jgn malu2 bertanya ya..

    ReplyDelete
  14. nak melamar pun malu gigit jari la jawab nya...

    ReplyDelete
  15. Salam. Hee ingatkan malas melamar.

    ReplyDelete
  16. Betul la tu kot. Hehe .

    ReplyDelete
  17. Malu bertanya sesat jalan... Abis kalu tanya pon sesat jugak cemana?

    ReplyDelete
  18. Betul tu nani.. Kalau dah jodoh takkan kemana kann nani kann..

    ReplyDelete
  19. hahaha.. betol3...
    dah cemuih dah jadi tetamu.. bila la nk merasa jadi pengantin.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah.nanti merasalah jugak tu jadi pengantin ^^

      Delete
  20. ada ke yg malu nk melamar hahaah

    ReplyDelete
  21. Adehh.. mendalam juga ayat tu. Malu melamar, melepas laa.. :D

    ReplyDelete
  22. ahahaha annoying nyeee account ni.. tapi bace jugak kan..
    buat hilang stress.. sengal tol..

    ReplyDelete
  23. Kita malu bertanya sebab jual mahal, bukan apa. Sebab terlebih clever jadi malu nak tanya. Alaa... kalau malu melamar, melepas ler. Sila cari orang lain *_*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page