Koleksi Pakaian Sukan Kappa Malaysia

Assalamualaikum & Hello.

Anda peminat pakaian sukan? Haaa, kalau anda peminat pakaian sukan jom baca entri ni. Antara jenama pakaian sukan yang terkenal ialah Kappa Malaysia. Kappa Malaysia telah ditubuhkan sejak tahun 1967 dan menghasilakn koleksi pakaian sukan yang melus seperti jersey, t-shirt bola sepak, t-shirt polo, singlet, seluar track dan lain lain. Jenama yang berasal dari Itali ini merupakan antara jenama sukan gergas yang dikenali di seluruh dunia dengan hasil koleksi pakaian yang amat berkualiti. Haaa, menarik kan?
Pakaian sukan Kappa juga telah berada di pasaran lebih daripada empat puluh tahun lamanya dan telah dipakai oleh atlet profesional. Selain itu, jenama ini juga turut menjadi penaja rasmi pelbagai sukan kebangsaan yang tersohor. Apa yang paling menari, kolekesi pakaian sukan Kaooa juga ditwarkan dengan garga yang lebih murah berbanding jenama sukan lain. Jom kita lihat koleksi pakaian Kappa ini.


Seperti yang ditwarkan sebentar tadi, Kappa menwarkan pelbagai koleksi baju sukan yang diperbuat daripada material yang berkualiti tingg bersesuaian untuk aktiviti sukan anda. Bukan sahaja selesa dipakai, koleksi pakaian sukan Kappa ini juga direka dengan rekaan yang stylish untuk memastikan anda kekal bergaya dan mengikut citarasa anda.

Begitu juga dengan koleksi bottom seperti seluar pendek, tracksuit dan lain lain yang pastinya menjadikan aktiviti sukan anda berjalan lancar. Apa yang pasi, koleksi pakaian sukan Kappa ini juga boleh anda miliki secara online di ZALORA MALAYSIA. Tunggu apa lagi? Bersukanlah dengan selesa dan kekal stylisgh bersama pakaian sukan Kappa Malaysa ! 



7 comments:

  1. dah lama tak bli baju sukan hehe

    ReplyDelete
  2. walaupun negara kita ranking antara yang terbawah untuk giat bersukan, tapi pakaian suka tetap laku.

    ReplyDelete
  3. xleh beli baju fit2 jersey2 ni... nampak lemak.. huhh

    ReplyDelete
  4. lama dah retired bersukan hehe.. kappa buat baju mandi dak ? heehe.. skrng minat swimming lebih..

    ReplyDelete
  5. Da lama x bersukan..so, xtau sgt pasal design baju sukan ni..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page