Reka Hadiah Istimewa Buat Si Dia di Printcious

Assalamualaikum & Hello.
Hai korang! Zaman sekarang ni dah macam macam jenis kemudahan yang ada untuk kita. Nak shopping online boleh, nak order makanan guna online apps pun boleh, memang mudah sangat lah kan. Nani paling suka shopping online ni sebab jimat masa dan tak payah bersesak sesak lagi dekat store. Shopping online pun boleh dapat banyak diskaun jugak okay. Korang pernah dengar tak tentang Printcious? Kalau korang nak tahu, melalui website Printcious ni kita boleh beli macam macam hadiah untuk yang tersayang tau. Bukan setakat itu aje, paling best sekali sebab kita boleh customized sekali hadiah tu ikut kreativiti kita sendiri. Bila kita yang reka sendiri hadiah tu mesti lah jadi lagi bermakna kan, orang yang menerima tu pun mesti lah seronok aje. Nani pun tak ada lah kreatif mana, tapi setakat nak buat design yang simple simple untuk someone special tu, automatic jadi kreatif. Eh? Heheh. Sejak Nani tahu pasal Printcious memang selalu lah order beli dengan dia orang. Hari tu Nani pernah customized bantal untuk kawan, memang hasil dia memuaskan hati sangat. 
Kalau korang nak tahu tak susah mana pun nak reka hadiah bergambar & hadiah yang dihasilkan dengan gambar kita sendiri dekat website Printcious. Senang dah jimat sangat masa kita tau. Step pertama yang korang kena buat mesti lah pilih produk. Dekat Printcious ni ada macam macam jenis produk, pilih aje yang mana satu korang nak jadikan hadiah. Contohnya macam bantal ke, mug ke, apron ke dan macam macam lagi lah. Lepas dah settle pilih tadi, korang boleh lah upload korang punya rekaan untuk letak dekat produk yang korang dah pilih tadi. Tak pandai nak design? Jangan risau, dekat Printcious pun banyak design yang cantik cantik. Heheh. Step terakhir, korang boleh lah buat pesanan tadi. Simple sangat kan? Lepas tu tunggu aje barang sampai depan pintu rumah. Hihi. 
Harga pulak macam mana Nani? Hah bab harga korang jangan lah risau sebab harga dekat Printcious ni memang berbaloi dengan kualiti yang dihasilkan. Kalau nak jimat beli lah time dia orang buat promotion, macam sekarang ni. Bukan sikit sikit punya promo, tapi memang banyak yang mana kita tak akan dapat harga tu dekat luar. Lepas ni korang boleh lah pergi check harga dekat Printcious, confirm terkejut sebab murah sangat. Dah lah siap boleh customized sendiri lagi. Mana nak dapat dekat luar dengan harga yang macam tu. Pengalaman Nani membeli dekat Printcious ni tak pernah lagi lah mengecewakan, memang kualiti dan hasil barang yang kita terima tu wow sangat okay! 
Macam yang Nani cakap tadi dekat Printcious ni ada banyak sangat produk yang boleh kita pilih untuk dijadikan hadiah dan sebagainya. Bukan itu aje, kalau korang tengah mencari servis terbaik untuk lanyard printing, boleh juga berhubung dengan Printcious ni. Selain daripada itu, kalau nak buat birthday party ke, kenduri kahwin ke boleh lah contact dia orang jugak untuk servis photo booth. Biasa lah sekarang ni apa apa event pun, wajib nak ada photo booth kan. Baru lah meriah sikit. Heheh. Jangan lupa untuk check it out produk produk Printcious ni macam Button Badges Malaysia, Bulk Order Color Mug, Bulk Order Lanyard & Bulk Order Mousepad. Lagi banyak kita order, lagi banyak diskaun dapat. Heheh.
Paling best sekali Printcious ni ada juga buat tajaan untuk apa apa event. So kalau korang nak buat apa apa event yang besar boleh lah masukkan Printcious dalam list sponsorship korang okay. Jangan lepaskan peluang keemasan ni tau, jarang jarang ada syarikat macam ni yang buat sponsorship macam Printcious. Nak tahu lebih lanjut, korang boleh check it out dekat Sponsorship for Event. Untuk pengetahuan korang, Printcious ni bukan aje ada dekat Malaysia, tapi ada juga dekat Singapore, Australia, Hong Kong, Canada, Philliphines dan juga Taiwan. Banyak kan? So, lepas ni tak payah dah pening kepala nak beli hadiah dekat mana sebab Printcious kan ada. Heheh. Selamat mencuci mata korang! 

8 comments:

  1. akk tengah nak buat lagi satu..ehhee..satu lagi dh sampai

    ReplyDelete
  2. Wah bestnya LG best Sebab dia personalized

    ReplyDelete
  3. Wife saya dok sibuk dengan hard cover album gambar kawan2 dia .. masyuk buat bisnes sampingan. yang ni pernah buat masa birtdhay saya dengan anak-anak. :)

    ReplyDelete
  4. makin senang eh sekarangg amazingg!

    btw saya follow sini :) #939

    https://sayesyadiya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. aku pun tk print lagi ni nanii.

    ReplyDelete
  6. nnti nk try jgkla yg printcious, tak pernah try lg... sblm ni pakai pixajoy je...

    ReplyDelete
  7. Ika otw nak order lagi hehe. Haritu punya barang dapat dah hehe.

    ika datang singgah sini .https://ikashoid.blogspot.com/2019/02/book-haul-feb-2019.html

    ReplyDelete
  8. mcm2 bole print tu...rmi tgk blogger share

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page