Yusmizee Naturopathic Centre

Assalamualaikum & Hello.
Yusmizee Naturopathic Centre merupakan salah satu pusat rawatan untuk mereka yang mempunyai masalah sakit kaki, kebas kaki, sakit bahu, masalah tulang belakang, tulang pinggang dan banyak lagi. Seandainya ada ahli keluarga atau anda sendiri yang mengalami masalah yang macam Nani nyatakan tu boleh lah berkunjung ke Yusmizee Naturopathic Centre yang terletak di Alor Gajah, Melaka ini. Apa salahnya kita cuba ikthiar cara lain pula untuk kembali sihat.
Yusmizee Naturopathic Centre
Macam macam rawatan yang disediakan di Yusmizee Naturopathic Centre ini dan kebanyakan  yang mendapatkan rawatan di sini memberikan komen yang positif setelah menerima rawatan.

Yusmizee Naturopathic Centre
Pusat Rawatan Yusmizee Naturopathic ini bukan calang calang pusat rwatan , mereka pernah muncul di akhbar Sinar Harian suatu masa dahulu. Jadi tidak perlu lah anda ragu ragu dengan rawatan yang disediakan oleh mereka.  Tambahan pula, Pusat Rawatan Yusmizee Naturopathic ini semakin dikenali dan mendapat sambutan bukan sahaja daripada mereka yang berada di Melaka malah dari negeri lain sama.
Yusmizee Naturopathic Centre
Untuk anda yang berkeinginan untuk mendapatkan rawatan di Yusmizee Naturopathic Centre boleh cari bangunan ini atau Waze sahaja alamat mereka.
Yusmizee Naturopathic Centre
Kalau nak tahu dengan lebih lanjut boleh hubungi mereka atau terus sahaja ke pusat rawatan Yusmizee Naturopathic yang terletak di Alor Gajah Melaka. Anda juga boleh mendapatkan maklumat melalui Facebook mereka, Yusmizee Naturopathic Centre. 



6 comments:

  1. Alahai.. Jauh la pula..mmg dok cari juga rawatan ni..

    ReplyDelete
  2. wah, bagusnya, semakin banyak rawatan alternatif sekarang ni.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kaan, membantu untuk merawat mereka yang memerlukan :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page