Qaseh Zamri Collection Buat Wanita Rambang Mata

Assalamualaikum & Hello.
Tak lama lagi dah nak Raya kan, koleksi Raya pun banyak dah yang keluar ni, boleh lah kalau nak buat persiapan sikit sikit. Kalau tak tahu nak cuci cuci mata dekat mana lagi jom tengok koleksi Qaseh Zamri Collection. Banyak sangat koleksi yang cantik sampai boleh rambang mata bila tengok. Harga pun murah murah ok, shawl sehelai boleh dapat dalam hrag RM35.00 Kalau pada Nani tu memang dah ok sangat sebab Nani pernah jumpa shawl yang lagi mahal daripada tu. 
Macam macam pilihan warna ada, tinggal pilih aje mana yang berkenan dan sesuai dengan baju kita. Qaseh Zamri ini bukan sahaja menjual shawl atau tudung tetapi ada juga koleksi skirt dan blouse yang lawa dan menarik serta mengikut trend wanita zaman kini.
Qaseh Zamri Collection
Menariknya lagi shawl inidiletakkand alam kotak yang macam dalam gambar ini menjadikan ia lebih eksklusif. Nak dijadikan hadiah buat yang tersayang pun sesuai sebab dah diletakkan dalam kotak seperti ini. 
Qaseh Zamri Collection
Cantik kan dengan skirt yang bercorak batik tu. Cantik ! Nampak macam koleksi yang ada elemen tradisional dan moden. Gitu.
Qaseh Zamri Collection
Ini antara testimoni pelanggan yang mengayakan koleksi daripadaQaseh Zamri. Cantik kan? Dari shawl sampai lah ke skirt semuanya koleksi daripada Qaseh Zamri. Memang sesuai sangat pakaian seperti ini digayakan untuk ke pejabat atau pun bersiar siar. Nak jadikan salah satu koleksi masa Hari Raya nanti pun boleh juga. Untuk yang ingin walk in ke Kedai Qaseh Zamri Collection ini boleh Waze alamat di bawah.
Qaseh Zamri Collection
No.3a Jalan Desa 1/1
Bandar Country Homes
48000 Rawang

No Telefon : 0133240813
Qaseh Zamri Collection
Qaseh Zamri Collection 
 #qasehzamricollection

8 comments:

  1. cantik skirt corat batik tu pakai ngan blouse plain..sure cantik

    ReplyDelete
  2. insya Allah boleh try check it out ni

    ReplyDelete
  3. Berita baik buat para wanita ni... :)

    ReplyDelete
  4. wah...cantik...murah pulak tu...

    ReplyDelete
  5. Dah nak dekat raya ni, mestilah nak ushar-ushar apa berkenan. Kalau dah berkenan, beli terus! Senang sikit cerita!

    ReplyDelete
  6. Banyak nak diushakan tuu. Heeee.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in|Top of page